onsdag 19 januari 2011

En glad hund

Hej igen. Som ni kanske märkt har jag legat ganska lågt med bloggandet ett tag. Har letat efter en alternativ plattform där betalningen baseras på antalet besökare snarare än antalet annonsklick.

Har inte hittat något sådant vettigt alternativ än.

Hur som helst så satt jag och gick igenom en massa bilder jag har lagrade på burken här hemma. Hittade då en bild på en hundvalp som såg oerhört nöjd ut. I samma veva hittade jag den här bilden på en vuxen hunden som också såg rätt nöjd ut:



Tog och satte samman de två bilderna:



Känns fan som om det kanske är samma hund - eller att de åtminstone är släkt?

Sist men inte minst så tänkte jag tipsa om en rolig grej som rör själva namnet på min blogg och Youtube-klippet som finns länkat till höger.

Alltså när Sickan stirrar in i glasskåpet och konstaterar att det nog brinner hos grannarna. Gösta Ekman improviserade den delen. Det stod alltså inte i manus, vilket man kan se på reaktionen hos Ulf Brunnberg om man är uppmärksam. Tittar ni noga så ser ni att han börjar skratta och är tvungen att vända sig bort när Gösta Ekman sätter igång.

Tycker det var rätt roligt.

2 kommentarer:

gunnika sa...

Äntligen! Fortsätt blogga nu!

Victor Bjelkholm sa...

Påtal om "I feel great":

http://www.youtube.com/watch?v=Y6rE0EakhG8