måndag 8 februari 2010

Världens grymmaste practical joke?

Okej, det här lär väl vara världens grymmaste skämt. Två snubbar lägger en kartong över en kille som somnat på fyllan och väcker honom sedan. Kanske inte så hemskt om det inte vore för att killens värsta mardröm och största fobi är att bli levande begravd.

Såg att inlägget hamnat på buzz. Anledningen till att jag laddade upp det på min blogg var att stället jag hittade den på Examiner.com via (via Fark.com) var full av reklam och skit samt slängde upp förfrågningar om jag ville registera mig eller delta i nån sorts jävla undersökning - minns inte vilket. Så därför lade jag upp den här istället. För den som hellre ser den direkt på youtube så finns den tydligen där också (länken fanns bland buzz-kommentarerna) : Buried alive prank.